BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Nov 11, 2010

EXAM DA HABES !! MWAHAHAHAHA XD

im just gonna say ; IM FREEEEEEEEEEEE !! exam is over. now must wait for results. im not confident i can dapat 2 cemerlang next year. KH i got D, BM i got B. PSK at least got 90 (A). lagi pun my mummy say, dun need to masuk cemerlang, bcause nnt if u get low num. btul lah, if first class but dpt num last, baek tkyah dduk cemerlang. nnt PN YEE jadi guru kelas doe. haihhhhh. ape lah nasib. cikgu tuh da lah LEMAH LEMBUT terlebih. next year 2 cemerlang mesti VERY HAPPENING, sbb cikgu kelas tk garang. PN ROSDIANA dpt 2 budi. alaa. so sad. i wonder sape cikgu kelas 2 dinamik & harapan. but harap2 lah msuk cemerlang or dinamik. tkmau msuk harapan. no friends lah nnt. but, i tknk fikir bout tht. now, in my head is.... SCHOOL IS FINISHING. btul ke the ayat? but i dunno ble holiday start --|| . dgr cte SK CONVENT, 10 org jea dpt 5A. asal smakin menurun nie? dulu 2008, 20 org. 2009, 14 org. now, 10 jea. next year? maybe bnyk sket kott.


i really saket hati doe with SYEEDA, NIESA, HANIM, HAWA, and IZZAH. dorang tau kutuk org jea. ckp mte aku sepet sbelah. mne ade sepet ha? but i see kat cemin, mmg spet sket lah. haihhh, why lah so CACAT. klau dua dua sepet tkpe lah. nie sbelah KANAN sepet. BUDOO


tuh jea kott. nnt korang bkak lah FACEBOOK, ade bnyk gamba bodo kat sne. COMMENT TAU!!

Oct 13, 2010


u smile


i really love this song. love you justin !

suntikan babi

today ade suntikan HPV 2nd dos , sumpah sakett gle ! darah bnyk doe , ape lgy , aku mne bole nmpk darah , confirm nangis , nseb baek tk ramai nmpk aku nangis . izzah sial doe , da tau aku nangis , pegi bgtau kat syeeda . then syeeda pun tanye aku asal aku nangis . tangan aku nie , da tk bole gerakk , gerakk sket da sakett . aku rase nurse yg muke mcm tosai basi tuh salah cocok tangan aku lah , thts why kluar darah bnyk . and then , aku da lah tgh sakett , diana pegi pgg tngn aku . apelagi , JERITT lah aku !! then effa pun nk pgg tngn aku . mara && stress mse tuh . hawa lgy lah , org tgh sakett , dia buat lawak bodo kat aku . tapi yg paling best aku tgok , syeera takott gle doe . anis & elysha belum lgy pgg tngn dia , dia da lari . hahaha . kelakar doe . but mse PSK , haihh , aku takott ngan fong paik lai lah . dia mcm nk makan aku jea . pandang aku mcm nk tumbuk lah . belasah lah . takott oh :O tuh jea kott , tngn sakett gle nie !

Oct 6, 2010

lme doe tk online :(

oh-la-la . at last dapat online , my lappy da rosak , stupid lappy , lucky my uncle bgy pinkam his lappy , soo , nthing to write lah  , malas . tade mood , tired , bye :(

Sep 10, 2010

im thinking of stupid stuffs :)

i turn to 8TV , got the annual grammy award , then bukak2 jea , they all were singing , the michael jackson song , earth song kott . dunno lah wat michael jackson song . the first thing in my mind was .... what is michael jackson doing now ? hahaha . then i ask my grandmother that question , but she tk layan . then i post on facebook . honestly lah , what is he doing now ? is he in heaven or in hell ? i wanna know what is he doing lah . hmmm --" . but to be honest , his son , prince 'what so ever his name is' is damn cute lah . hee :)

Sep 9, 2010

im in love with him now <3
and im not talking bout JUSTIN BIEBER :)
it's rupert grint <3
better known as ron weasley  ;)






 
  
 
 
 
 
 
 
 
 





rupert grint , i remembered 15 may 2007 , the day i made u the first boy i ever crush . u were my justin bieber at that time , u were also my lee sungmin at that time . because i really had no idea who the hell were them :)
u become more cuter day by day and i really love it . the first movie u acted , Harry Potter and The Sorcerer's Stone , my conclusion , the title should be Ron Weasley and The Sorcerer's . i love it when u mess up and i love your accent . i love your messy hair . i love the way u dress . yeah , u are kinda messy :) but u are still cute . to people out there m its okay to like him , i dont mind , but to my friends , if u like him , swear to GOD , u are dead meat , thanks <3

bloody hell , weasley , i scared of spiders , too 
ILOVEYOU <3
more than i love my ELMO :)

wahhhh , da raye ;)

omg , besok da raye lah , best kan ? but , nnt klau da raye jgn makan bnyk bnyk tau , nnt BESA :) hahaha . n then , nnt main mercun , ajak aku tau , bru happening , hahahaha , kalau my tgn patah , tgn u pun patah skali , hahaha , then klau kaki i patah , kaki u pun patah , mwahahahaha . pdan muke , nnt masuk hospital , then nanges nanges , hahaha . tkpe , nnt i temankan korang kat hospital tuh . akhir kte , 


selamat hari raya ;)

maaf zahir dan batin . klau tknk maafkan , suda :P
kirim salam kat mak , bapak , abang , kakak , adek , mak-bapak sedara , anak buah , sepupu-sepapat, nenek datuk , moyang , adek ipar , kakak ipar and abang ipar :)